Tulin juuri hoitajalta, joka tunnustautui stalkkeriksi. Ei siitä sen enempää.. 
En muista, milloin olen viimeksi kirjoittanut, mutta viime viikko oli kauhea. Maanantaina sii skävin kääntymässä töissä ja loppuviikon kyhjötin pelokkaana ja vainoharhaisena kotona. Pelkäsin, että joku tulee kotiini. Säpsyin puhelimen soidessa. Hyvä, kun uskalsin postin käydä hakemassa. Edelleenkään en ole siivonnut, mutta kaikki kuusi roskapussia on viety kahden pussin päivävauhtia. Kaksi kassia lehtiä odottaa vielä.. Huomenna soitan lääkärille, jos saisin ajan vielä tämän vuoden puolelle. Ei tästä taida muuten mitään tulla. 

Viikonloppuna heitin irtoterät roskiin. Tänään haluttiin nähdä käsi. Ei se paha ole. 
Tänään sain raahauduttua aamulla musiikkiterapiaan, aivan järkyttävällä vaivalla ja pakottamisella. Olen pari yötä nukkunut heikommin. Jos tänään ei illalla uneta, kokeilen systeemiä, jossa pelaan iltalääkkeiden, Temestan ja Tenoxin kanssa. Tosin iltaserot otin jo ja haluisin säästellä Temestoja. Tarviin niitä muutenkin. 

Töihin menin tänään vasta ruokailun jälkeen. En kyennyt syömään. Hetken tein töitä ja loppuajan juttelin valmentajan kanssa. Mun on pakko kyetä työhön, ellen halua Kelaa niskaani. Toisaalta motivaationi on aivan paska sen vuoksi, etten saa rahaa työn tekemisestä. Työharjoittelutkin taisi nyt mennä vituiksi oman toheloisuuteni takia ja se tietää sitä, että joudun mädäntymään tuolla, missä nyt olen. Haluaisin keksiä jotain muuta, mutta pelkään, etten ole tarpeeksi motivoitunut. Tai joku hulluus mua vaivaa.

Illalla kävin takapihalla tupakalla. Edessäni leijaili iso hyttysparvi. Tuli kova tuulenpuuska ja parvi oli naamallani.