Mun aamut ei meinaa käynnistyä sitteen millään. Sain kuitenkin itseni jälleen terkan kautta kouluun siivoamaan traktoria. Ihan hyvin meni aamu kuitenkin mutta iltapäivän sitten nukuinkin. Yli viiden tunnin mukavat päiväunet, tosin välillä olin hereillä, kun puhelin soi koko ajan. Olen ollut taas niin suosittu. Kuntoutushoitaja ilmoitti ajan, jolloin tulee koululla käymään ja ovat opettajan kanssa sopineen ajan tapaamiselle. Sama viesti tuli opettajaltakin ja selostin sille mun vaihtelevasta voinnista ja väsymyksestä, jossa ei enää ole mitään järkeä. Veljenpoika soitti laivalta rahattomana ja nälkäisenä. Laitoin sille vähän ruokarahaa ja lupas tuoda tuliaisiksi tupakkaa. Tuliaiset, jotka olen itse maksanut.. Hänellä kuulemma tissit kipeenä treenaamisesta. Miksen itse saa tehtyä itselleni mitään. Yjsin viitsi mihinkään treenaamaan mennä, en kyllä laumassakaan. Mikään ei kelpaa. Ollaan sitten.

Lainasin autoa kaverille. En yleensä tykkää lainailla mut lupasivat laittaa bensaa. se on hyvä, niin pääsen kotiin tankkaamatta. Pelkään aina, et ihmiset romuttaa mun pientä auto-kultaa. Alle jääneistä mummoista ei niin väliä, kunhan ei tule naarmun naarmua.. Ei vaan....