Kolmen päivän remppatauko. odotan uutta villiintymistä.

Kunt.ohjaaja kävi ja nyt mut lykätään toiseen urheiluryhmään. Masennuksesta kärsivien porukkaan. Terapeutti ja eräs hoitaja keskenään jutelleet tästä mutta terppa unohtanut mulle asiasta puhua. Vaikka ohjaaja, ei laittaisi mua siihen, antoi se mun täyttää esikaavakkeet, kun kerran terapeutti näin sitä mieltä on, että voisi mulle sopia. Alkaa perjantaina tutustumisella ja painon ja vyötärönympäryksen mittaamisella. Kesäkuuhun kestää tämä, jolloin lopuksi otetaan uudet mitat ja kartoitetaan liikunnan vaikutusta myös psyykkiseen vointiin. Mietin vaan, olenko edes masentunut..?

Eilen sain yllätysvieraita. Ensin kävi kummin poika selittämässä, mikä vika mun koneessa on ja, ettei kannata korjata. Tiedot on onneksi tallessa. Hetken päästä veljenpoika pyöreävatsaisen avokkinsa kanssa tuli. Ihan mukavaa, vaikka en siedä yllätysvieraita.

Aivan järjetön väsymys nyt.