No niin. On tullut taas tyhmäiltyä. En ole vahingoittanut itseäni ja olen hengissä. Kuntoutusohjaajalta sain huutoja juomisesta. Olisin ollut hiljaa koko asiasta, mutta meni hän kysymään asiaa suoraan. En pysty valehtelemaan. Ikävä vamma sekin.. Otin eilen kolme Antabusta,

Musiikkiterapiassa olin taas yksin. Juteltiin terpan kanssa paljon, vaikka en juurikaan muista mistä. Soitettiin ja taas opin uuden tavan, vaikkakin on vaikea. Minä bassolla sooloillen ja hän kitaralla improvisoiden. Ei melodiaa. Hauskaa silti oli, vaikka olinkin pöhnässä yhden Temestan takia. Vaikuttaa Lyrican kanssa voimakkaammin.
Terapian jälkeen kävin kuntoutusohjaajalla ja sitten painelin labraan tarkoituksena ottaa kilpirauhasverikoe. Labrantäti sanoi, että pitää tulla ennen aamukymmentä. Nyt on aika varattu ensi maanantaille.

Kaveri tarvitsi jälleen kuskausapua. Autoin monissa asioissa ja leikkasin hänen hiuksensa. Pitkä päivä. Illalla puoli yhdeksän olin vasta kotona. Onneksi sain unen pian  mutta heräsin viideltä. Iski tylsyys ja menin uudestaan nukkumaan.
Nyt olen kastellut vihdoin kukat, laitttanu pyykit koneeseen ja astiat likoomaan. Kohta lähden kuskaamaan äitiä. Hän haluaa muuttaa ja käydä kyselemässä vapaita asuntoja.