Ai että elämä on ihanaa! Olen niin kauan toivonut, että kaveri tulisi moikkaamaan ja vaikka saunomaan kun sauna kerran lämmin oli. Saunottiin kyllä. Voi vittu! Olis vaan jäänyt siihen.. 

Mulla on vaan niin huono mieli..:http://henriheikkinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/90811-minakin-vastustan-aborttia Tästähän riemu repes. Kas kuin huomaa omien muidenkin tunteiden olevan olemassa.'

Olen niin paha. Kuka haluaa tappaa lapsensa?! Ei siinä ole mitään mieltä. Pohdin asioiota, kuinka minua ei enää olisi. Jos vertaa syntymättömän lapsen oikeuksiin, ei ne eroa mun oikeuksiin ja velvollisuuksiin mitenkään.. Tarkoitan, että jkokaisella on oikeus syntyä mutta mt- ongelmaisella voi olla velvollisuus luopua lapsestaa, joko kuolleena tai synnytettyään, toiselle osapuolelle. niille, jotka meitä vahtaa,

Mulla on ratkaisu. Tehnkäämme kuin koura käskee. Ollaan kilttejä ja kuuliaisia. Enää ei tarvi. olen minä! Seurauksen voi nähdä..