Olen ollut koko päivän liikkeellä, pois kotoa. Ei sovi mulle ollenkaan. Olen aivan rikki. Ahdistaa helvetisti. Onneksi sain nyt lääkkeet ja juon yhden lonkeron, jonka kaverilta sain. Ei ole enempää, eikä tee mielikään.

Olen pihalla. Mun tisseissä ollaan oltu tänän kiinni. Samoin perseessä. Kaiken kruunasi suudelma. Eikä edes kovin lyhyt sellainen. Puhuttiin paljon ja syvällisesti. Vanhoista tunteista. Voinneista ja mihin ollaan kummatkin tällä hetkellä päädytty. Voidaan selkeästi paremmin kuin vaikka pari vuotta sitten. Ei osastolla asumista, ei pahoja sekoiluja ja ehkä ollaan saatu enemmän ymmärrystä omaan itseen.
Tiedän kaverini tunteet joskus minua kohtaan. Jouduin silloin selvittämään asian, etten halua mitään muuta kuin ystävyyttä. Se hyväksyttiin ja nyt sain kuulla, että aloin silloin karttaa häntä ja erakoiduin. Totta. Hänen mielestään voidaan ystävinä vaikka harrastaa seksiä. Seksiä!!? Minen juuri sekstaile vieraidenkaan kanssa, saati kaverin. En nyt ymmärrä. Ihanaa olla nyt kotona ja turvassa kaikelta.

Törmäsin kuntoutusohjaajaan ja hän antoi seuraavan lääkäriajan.  Puhuttiin myös, mitä olen ajatellut työasiasta. En vieläkään ollut kovin varma, mutta päädyin siihen, että voin aloittaa. Työharjoittelija esitti, että voin edes kokeilla. Kokeillaan sitten. Olin kuulemma pirteän näköinen. Musta tuntuu, että olen aina pirteän näköinen, vaikka tuntuisi pahaltakin. Olisin halunnut halata ja itkeä. Jostain syystä ikävöin terapeuttia. Kamala tunne sekin! Ei niin kuulu tuntea.. Haluan olla yksin mutta nyt tunnen olevani yksinäinen. Harvoin tunnen niin. Olen kai vaan väsynyt.

Hieno ilmiö oli vähän aikaa sitten. Kaksi kertaa löi ukkonen aiemmin, melkein päällä, Kotiin ajaessani, oli jo pimeää, kirkas kuutamo ja rankkasade.