Hyvä päivä. Aamulla heräsin kuudelta mutta jatkoin unta herätykseen asti. Nyt ei väsytä, eikä vituta. Kävin kaupassa herkkuostoksilla hoitajan kanssa. Ystävä sai maanantaina vauvan. Tytön. Ostin sille aika söpön puvun :) Täytyy yrittää päästä katsomaan, vaikka olen todella huono kyläilijä ja tapaamaan ihmisiä.

Nyt on taas nälkä. Mun ruokahalu on jonkin aikaa ollut käsittämätön. En ole uskaltanut käydä kansliassa vaa'alla, vaikka ei mulla sellainen olo ole, että juuri paljoakaan lihonnut olisin. Jospa se Sertralin on syy tähän? Tänään mun luvattiin pääsevän tapaamaan lääkäriä, kun haluan koittaa jotain uutta lääkettä. Haluan piristyä ja laihtua. Tosin musta tuntuu nyt, että huomaan vain huonot olot ja unohdan jos olen voinut paremmin. Kyllä hyviä hetkiä on oikeasti ollut paljonkin. Lääkkeenvaihdoksessa voi tietysti olla riskinsä ja mieli voi seota ja romahtaa. En tiedä. Haluan silti kokeilla jos lääkäri on suostuvainen. Ruokakärryt kolisee. Saa ruokaa!