Nukuin toppahousut jalassa. Tuo ilmapatjasänky on järkyttävän kylmä kapine nukkua. En jaksanut enää kieriskellä vaan kömmin ylös energisenä ja täynnä hulinaa. Kävin tupakilla. Ulkona on ihana ilma. Kylmä mutta nyt mulla on uudet toppahousut. Ei pylly palellu. En ymmärrä, mikä järki on laittaa napit henkseleiden kiinnitykseen. Eihän ne mitenkään pysy kiinni. Teen solmukiinnityksen.

Eilen olin väsynyt ja vihainen. Piti käydä kaupungilla. Äiti kai tajusi mielentilani, kun ei alkanut tapella kun kielsin sitä pelaamasta. Kuntoutushoitaja soitti ja kysyi vointia. "Vituttaa" oli vastaus. Ei hän osannut mua auttaa. Kertoi äidin soittaneen sille aamulla. Ihmeteltiin, kun ei mulle siitä ollut maininnut. Soitin myöhemmin ja kysyin miksi oli soittanut. Oli kysynyt, miksi  mut oli kotiutettu niin huonossa kunnossa. mielestäni kuntoni oli hyvä mutta olin kuulemma lähes nukahtanut ruokapöytään ja totta on, etten muistanut edes käyneeni syömässä. No niin. En tiedä.  Tänä aamuna tuntuu mieliala kääntyneen ympäri. Pirteä ja hyväntuulinen ihminen tässä käy nyt hakemassa kahvia..