En ole taas jaksanut kirjoitella. Huomenna on viimeinen päivä tässä harjoittelupaikassa. Ensi viikolla siirrytään seurakunnalle ja toivon todella, että menee paremmin. Täytyy mennä paljon paremmin, että se tyydyttää ketään. Huomenna on arviointi ja tulen saamaan surkeat arviot. Olen vaan sillä mielellä, ettei juuri nyt kiinnosta vähääkään mikään. Olen vaan niin kuin tykkään ja sanon asioita suoraan ja jopa kämppis sanoi mua törkeäksi :). Välillä vaan ärsyttää jotkin jutut liikaa ja yleensä vielä vähän enemmän.

Viime perjantaina saatin opinnäytetyö valmiiksi opettajan suurella avustuksella. Mahtavaa! Nyt mun pitää tehdä uusi piirros istutussuunnitelmasta ja siitä kopio paikkaan, jonne työ tehtiin. Taimitilaukset pitäisi myös saada tehtyä. Perjantaina menen koululle latomaan kiviä, kun jäi kivikurssi kesken ja samalla katsotaan näitä muita juttuja. Myös joku näyttö pitää katsoa ja kai arvioida....
Kivikurssilta jäänyt kesken yksi työ ja väsään samalla koulun pihalla olevasta kiveyksestä kustannusarviota.  Puuh! Pakko käydä kattoo mitat uudelleen, kun en saa selvää omista luonnoksistani.

Ylihuomenna on vappu ja mulla ei ole rahaa! Hyvä kun nyt pääsisi edes kotiin.