Hain apteekista uuden lääkeen. Pitää ottaa joko ruuan kanssa tai ilman ja näin koko ajan, muuten vaikututs on eri. En tajunnut kysyä, kunka pitkä väli pitää olla syömisellä ja lääkkeen otolla. Toisaalta sillä ei ole merkitystä, otan yleensä tyhjään vatsaan. Selosteessa lukee hurjia haittavaikutuksia mutta lihomisesta ei mitään. Se sentään hyvä asia. Sain vain kahden viikon kokeilupakkauksen ja kuitenkin sanotaan, että vaikutus voi alkaa viikkojen päästä. Jos ei kahdessa viikossa ole tapahtunut mitään, onko se hyvä, vai huono?

Lääkäri vertasi mun epävakautta Ferrariin. Kiihdyn nollasta sataan nopeasti ja törmäys kovassa vaudissa voi olla tuhoisa. Hitaammin lämpeävämmät ihmiset on Ladoja. Kiihtyy hitaasti ja ei tapahdu mitään. Suurin osa ihmisistä on Toyotoja, farmareita. Tasainen ja turvallinen kyyti koko ajan. Melko hyvä vertaus.. Lääkäri, joka oli mulle uusi, olikin ihan kelpo. sen kaikki mielipiteet eivät olleet. Täytyy kysyä omalta psykiltä niistä Temestoista, kunhan saan ajan. Tämä lääkäri sanoi minua luonnonoikuksi, kun kerroin Diapamin vaikuttavan nopeasti mutta myös teho heikkenee, enkä saa siitä apua. Sanoi myös, että annos verrattuna Temestaan on pienempi, vaikka omalääkäri sanoi olevan suunnilleen sama. Ei suostunut kirjoittamaan isompaa annosta. Nauroi vaan ja toivotti hyvää jatkoa.

Olen päättänyt kirjoittaa kirjeen ihmiselle, joka tuli läheiseksi osastolla. Hän sanonut monesti ryhmissä, olevansa harmissaan mun lähdöstä. Ikävää, että niin on mutta toisaalta tuntuu hyvältäkin, että joku välittää niin paljon. Mullekin tulee häntä ikävä. Itse olen saanut ajatukseni siihen, että on  hyvä lopettaa ja lähteä. Elämä jatkuu nyt vähän toisella tavalla. Hyväähän tuo pyrähdys silti taisi tehdä. Luulen kierrosteni nousseen juuri tämän takia. Taas on edessä muutos. Jännittää ja pelottaakin. Nyt on aika alkaa kasvaa ihmiseksi!!