Seinäremppa seisoo. Terppa pohti, johtuiko se remonttivillintyminen osin myös terapian alkamisesta. Revin tapetteja, siivoan seinät ja maalan, kuten terapiassakin revitään vanha pois, siivotaan sisin ja maalataan uusi maali päälle ja koska nyt on uli viikon tauko rempassa, voisi se kuvastaa jonkinlaista mun omaa sisäistä pysähtyneisyyttä. En tiedä, kuinka jatkan, enkä edes jaksa.

Olen ollut väsytnyt. Aamulla en saa itseäni hereille, iltapäivällä väsyttää ja kun pitäisi mennä nukkumaan, uni ei tule. Eilen heräsin hyvin kelloon seitsemältä ja tänään heräsin pirteänä jo kuudelta, vaikka olisin saanut nukkua pidempäänkin.

Eilinen musiikkiryhmä oli jotenkin pieni  kaaos, ei juurikaan edetty. Kävin katsastuttamassa autoni. Ei  mennyt läpi. Toisessa takajarrussa liikaa viivettä. Lamppuja palanut. Ottaa päähän.. Helvetin kallis oli; 96€!!

En ole juonut viikkoon. Ei tee mieli väsymyksessä ja toisekseen olen saanut niin paljon tuhoa aikaan kännissä, että viisasta pitää taukoa yksinjuomisessa. Sekoan ja tappelen tuntemattomien ihmisten kanssa chatissä, enkä muista, että olen jopa ystävää puheillani loukannut. Se ollaan onneksi sovittu.

Tänään jumppaan ja terapiaan. Perjantaina kävin uuden liikuntaryhmän tutustumiskäynnillä. Hieman nolotti, kun hoitaja oli tuttu mutta pidän hänestä, joten kaikki ok nyt, kun pahin on ohi. Kuusi meitä oli. Kaksi nuorta sälliä puuttui, joten olin porukan nuorin..

Ihanaa, kun on jo valoisampaa! Jos nyt aurinko nousisi ilman pilviä, voisi lähteä pienelle lenkille kameran kanssa. Sunnuntaina kävin mutta kamerasta loppui akku.