Perjantaina oli hauskaa. Lauantaina oli tukka kipeä. Ylpeä olen, että osasin juhlia kohtuudella, eikä muistissa katkoksia. Vanhat ukot tanssitti ja nuori poika tuli juttusille. Asunut joskus pienenä poikana naapurissa. Siitä on tullut iso mies!
Nyt ahdistaa fyysisesti, sekä psyykkisesti. En tiedä kumpi on pahempi. Hengenahdistus on sietämätön töitä tehdessä. Pienikin rasitus tukehduttaa ja huomenna olisi ohjelmassa lumitöitä. Koko viikon. Oman pienen pihan siivoaminen lumesta oli jo todella työlästä. Antibiootit ei tunnu auttavan juurikaan. Viime viikon olin sairaslomalla pahentuneen astmani takia. Torstaina kävin hengittelemässä spirassa. Avasi se hieman keuhkoja. Huomenna pakko mennä kouluun. Muuten olen siellä vielä ensi vuonnakin. Vaikka ei se mua itseäni haittaa mutta ehkä haluavat siellä päästä musta eroon :D

Opinnäytetyö edelleen lojuu tuossa pöydällä. Sain tehtyä korkeus-leveyskaavion ja siihen siilikuusen piirrettyä. Hyvä minä! Edelleen ihmettelen, kuinka voi olla näin vaikeaa. Jospa se vielä tämän kevään aikana valmistuu. Pakko!!
Ohjaaja viikolla soitti, kun laitoin sille meiliin avunhuutoja. Nähdään ensi viikolla. Lupasi auttaa. Pakko myöntää, etten nyt yksin selviä. Ihan jumissa on tuo. Prkl!

Lauantaiyöllä soitin osastolle ja itkin hoitajalle pahaa oloa. Sama hoitaja soitti eilen illalla ja kyseli vointia. Juteltiin hetki. Kannustava on hän. Ehdotti, että mulle voisi sopia jokin käyttäytymisterapia. Siksi, koska pelkään ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita. Ahdistun niistä niin, ettei enää mistään tule mitään. Kuulostaa tuo terapiakin aika hurjalta. siinä harjoiteltaisiin tilanteita. Kuinka mä siihen  kykenen?
Saa nyt nähdä tuleeko tuo koskaan toteutumaan. Tavallista psykoterapiaakin on ehdoteltu ja sitä ehkä koulun loppumisen jälkeen aletaan suunnitella. Ensi kuussa on aika Psykille. Pitäisi siellä puhua kai. Jos muistan....

Nyt pitää lähteä tankkaamaan kulkuneuvo, jotta aamulla pääsen liikenteeseen. Ensin hoitajalle ja sitten kouluun. Viisi päivää ja sitten loma! Taas! Tällainen vuoroviikoin lomailu sopii mulle hyvin :D