Kolmen tunnin joulu vietetty. Mutsi kävi hurvittelemassa ja vein sen takas kotiinsa. Vaihdoin telkkuunsa uuden scartin ja mamma ilosta kiljui "onpas hyvä kuva!"
Mun läppäri pimeni keskiviikkona. Virta tulee ja valot palaa mutta näyttö pimeänä. Käytän sitä ensi viikolla jossain huollossa ja jos saavat edes sisällön talteen, olisin iloinen ja opin kopsaamaan aina kaiken tärkeän talteen. Harmittaa helvetisti! Kallis kone! Mun elämä! Järkytyin taas huomatessani, kuinka tärkeä tietokone ja netti mulle on. En osaa olla ilman. Ihan shokissa, kun ei ole korvaavaa tekemistä muka..

Kaveri taas huolissaan musta ja mun itsetuhosta. Itse olen huolissani siitä, etttei mulle maistu suklaa!

Osastokaveri taas soitti tänään. Pelkään, et se on ihastunut tai jotain. Sen puheessa on jotenkin sellainen liian läheinen sävy.. Hmm..

Nyt kuuntelen Silvennoista. Levyllä uusi lemppari. Shine.