Perjantaiaamu! Viikot menee käsittämättömän nopeasti. En ehdi tehdä asioita, joita olen suunnitellut tekeväni, tai olen vain niin väsynyt etten jaksa. Huomenna aion nukkua niin pitkään kuin unta riittää. Vihaan aamuherätyksiä. Tuskin monikaan niistä nauttii.

Tänään on yksilökeskustelu työhönvalmentajan kanssa. Viimeksi en mennyt paikalle. Osin unohdin, vaan ei mulla mitään asiaakaan kai olisi ollut. Nyt puhututtaisi. Ensiksi pitää tehdä selväksi aikataulullisia asioita ja niistä johtuvia poissaoloja. Toisekseen päässäni pyörii paljon asiaa, mutta tuntuu ettei hän ole se kenen kanssa niistä haluan puhua. En tiedä. Saa nyt taas nähdä, mitä suustani suollan. 

Olen vähän säikähtänyt miten olen viime aikoina puhunut paljon seksistä. Se ei yleensä ole ominta alaa keskusteluissa. Kai sitä aihetta voisi jo vaihtaa. Eilen kävin vuodattamassa verta ja pissaa labrassa seksitautitestejä varten. Olin kusta housuuni pidätellessäni koko yön. Myöhästyin vain puoli tuntia töistä. Maanantain jälkeen päivät olleet kohtuullisen hyvät, vaikka tarvittavista huolimatta sekoan huomiosta ja terapiassa leviän. Menisi jo se ongelma menojaan..