Vuorokaudessa naamaan tungettu pullapitko, levy suklaata ja pussillinen lakuja. Onneksi ovat taas loppuneet ja toivottavasti mitään sellaisia ei taas vähään aikaan mun ulottuville tule. Paha olla tuon mässäämisen takia. Olen kuin joulupossu, joka syö ja paisuu joulua varten. Joku saa sitten nirhata mut ja paistaa herkukseen.

Heräsin tänään kuudelta. Ihana pirteys melkein puolentoista vuorokauden uneliaisuuden jälkeen. Perjantaina otin iltalääkkeiden lisäksi (Seroquel 600mg + Lyrica 300mg) neljä Temestaa ja yhden Tenoxin. Tarkoitus oli vaan saada unta. Enpä ajatellut taas, että iltanappien annos noussut ja Temestan vaikutus monikertaistuu Lyrican kanssa. Noh, onneksi olen taas hereillä ja virtaa on. Siivouspäivä taas! Pyykit koneessa ja roskapussi odottaa kuljetusta ulos. Hellan alusta ja tausta pitäisi pestä. Olen saamassa vihdoin uuden hellan!! Ihanaa! Toivottavasti en pilaa sitä heti. Olen tehokas hellantappaja..

Pitäisi soitella. Monta päivää mennyt bassottomuudesti. Öh! Onko tuo mikään sana?