Meni koko päivä taas pilalle. Olen nukkunut koko päivän ja kyhjöttänyt kämpässä. Kaupassa piti käydä, kun tupakat loppuu, vaikka olin päättänyt selvitä huomiseen asti. Sentään sitten olen ulkona käynyt. Kuntoutushoitaja soitti viittä vailla kaksitoista, juuri ennen psykin puhelinajan loppumista. Sain numeron ja koitin soittaa mutta en päässyt puheisiin varatakseni ajan talveksi kuntoutustuen jatkoa varten. Maanantaina uusi yritys. Haluan itse hoitaa tämän, kun useimmin viime aikoina asioita on hoidettu mun puolesta. Olenhan ennenkin saanut omat asiat hoidettua. kaksi viikkoa olen ollyt psykille soittamassa saamataa aikaseksi. Yleisin syy on se, etten muista mutta on se vaikeaa senkin takia, että kyseinen henkilö on minusta hirmuisen pelottava ja olen puhelinkammoinen. Hullu juttu.

Osaston lääkäriltä oli tullut viesti, että voin tuplata masennuslääkkeeni maanantaina, kun käyn täyttämässä hoitajalla dosettini. Jos siitä jotain apua olisi. Väsymykseen ja välinpitämättömyyteen. En jaksa nykyään mitään ja koulussa ollut aika menee hukkaan. Nukkusin vain koko ajan. Nytkin pitäisi pakata ja siivota huone lomaksi. Pienein askelin saan asioita kasaan. Eihän tässä kiire ole mutta olisi kiva saada jotain aikaan. Väsyn jo pelkästään siitä, että nousen ylös tästä tuolista. Puuh! Huomenna alkaa onneksi joululoma. Sen vielä kestän ja sitten saa vain olla, kun kotiin pääsee. Lupasin päivällä mennä joululahjaostoksille kaverin kanssa. Mun rahat kyllä loppuu kesken, ellen saa veljenpojalle lainattuja rahoja takaisin. Täytyy alkaa ahdistella sitä. Nyt jos kahvit jois..

Possupiikin kohta ei ole kipeä, vaikkakin siinä on sellainen tunne, kun nostaa kättä tai muuten käyttää. Ei siis mitään pahempaa tullut. Vielä..