Hihhei! Lääkäri haki mut, kun olin juuri saanut kahvia nokkani eteen. Kaadoin kahvit kurkkuun ja painelin sen perässä huoneeseensa. li sitä mieltä ja konsultoinut ylilääkäriäkin, että "toimivaa lääkettä" ei kannata nyt lähteä vaihtamaan. Toimiva! Olen juossut osastolla koko vuoden, tappanut itseni monta kertaa ja pelkään ihmisiä. Todella toimivaa. Hyväksyin silti asian, koska olin nyt tyytyväinen, että asia käsiteltiin lopultakin loppuun asti. Roikkunut talvesta asti, kun kukaan ei ota minkäänlaista kantaa asiaan. poistuin, kun en enää muistanut mitä muuta asiaa mulla oli. Palasin huoneeseen ja hetken päästä juoksin takaisin lääkärin ovelle ja aloin selostaa asiaani. Nyt otti vakavasti ja suostui vaihdokseen, koska olen "asennoitunut" vaihdokseen. Lasketaan vanhaa ensin, en tiedä milloin vaihtaminen tapahtuu. Mutta onpas taas kiva tunne, kun on saanut sen mitä haluaakin.