Voi elämä! Sain eilen työvoimatoimista kirjeen, jossa sanotaan mun oikeuden työttömyystukeen päättyneen, koska en ole ilmoittautunut paperissa olevaan päivämäärään mennessä. Viimeksi käydessäni sain uuden ajan syksyyn ja sovittiin, että hankin tällä aikaa työlolilupaikan, jonka olen nyt saanut. Ensi viikolla sopimuksen teko. Virkailija luurissa päivitteli, kuinka sekaisin mun tiedot heidän koneellaan on ja käski käymään ensiviikolla ja palauttaa sopimuspaperit sinne allekirjoitettavaksi jollekin henkilölle, joka sijaistaa mun vastuuvirkailijaa, joka on lomalla. Samalla tarkistetaan mun tiedot ja päivitetään ajantasalle. Luulin, että se tehtiin jo kuun alussa.

Eilen palautin Kelaan työttömyys- ja asumistukihakemukset. En taida saada rahaa pitkään aikaan. Kuun lopussa onneksi on aika sossuun. Helvetin sekoilua koko ajan. Ymmärrän työttömien vittuuntumisen..