..että voi päivä mennä pilalle yhdestä puhelusta! Mutsilla ei ole mun kavereista mitään muuta puhuttavaa, kuin haukkua niitä. En mäkään sen kavereista tykkää, mutta ei mulla ole tarvetta haukkua niitä koko ajan. Vituttaa!! Taas! Miksi me ei voida asua eri paikkakunnilla. Itse muuttaisin, jos se olisi mahdollista. Nyt on liikaa asioita, jotka sitoo mua täällä. Voisi keskustella normaalisti ja normaalilla sävyllä. Se, että laitetaan sanoja mun suuhun, määräillään tekemisistä ja todetaan alentavaan sävyyn, ettei musta taaskaan ollut mihinkään, saa raivon pintaan. Miksi sillä ei ole muuta tekemistä, kuin vainota mua joka päivä?! Ymmärrän kyllä, että on yksinäinen ja haluaa olla mun kanssa mutta se, että ei saisi tehdä omia valintoja, ei voi olla normaalia. Olen aikuinen. Äiti puhuu mulle, kuin olisin lapsi. Melkein itkettää.